Hieronder vind je de veel gestelde vragen die te maken hebben met bestellen. Kan je jouw antwoord hier niet vinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
1. Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
2. Ik heb per ongeluk dubbel besteld, wat nu?
3. Mijn gewenste product is niet (meer) op voorraad, wat nu?
4. Ik heb de orderbevestiging nog niet ontvangen?
5. Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Heb je je vraag gevonden en wil je verder met winkelen? Klik dan hier om terug naar onze website te gaan.
1. Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Oeps, te snel besteld? Is je bestelling afgerond, dan is het helaas niet meer mogelijk deze te annuleren of te wijzigen. Om onze levertijden zo kort mogelijk te houden worden bestellingen direct klaar gemaakt voor verzending.
Je kunt je pakket gewoon weer retour sturen door gebruik te maken van het retour label. Na ontvangst van je retourzending, storten wij het geld weer terug op je rekening.
2. Ik heb per ongeluk dubbel besteld, wat nu?
Ben je iets te enthousiast geweest en is je bestelling per ongeluk twee keer geplaatst? Dat kan gebeuren, je zit tenslotte al met je gedachten in de bergen.
Omdat wij zelf ook erg enthousiast zijn wordt jouw pakketje gelijk verwerkt en ingepakt. Hierdoor kunnen wij de dubbele bestelling niet meer annuleren. Je kunt je pakket gewoon weer retour sturen door gebruik te maken van het retour label. Na ontvangst van je retourzending, storten wij het geld weer terug op je rekening.
3. Mijn gewenste product is niet (meer) op voorraad, wat nu?
Soms kan je via google nog op oude pagina's terecht komen. De voorraad van deze pagina's is niet bijgewerkt. Wij raden je altijd aan via SkiWebShop te winkelen zodat je zeker weet dat het product dat je ziet ook nog op voorraad is.
Helaas is een artikel of een bepaalde maat ook wel eens uitverkocht. In dit geval kan het product nog terug online komen en soms kunnen we nog producten bijbestellen. Je kan dit altijd even navragen bij onze klantenservice.
Probeerde je een bestelling te plaatsen, maar ging er iets mis of klikte je per ongeluk weg? Dan kan het zijn dat je gewenste product uit voorraad is. Dit komt waarschijnlijk omdat het nog voor jou gereserveerd staat in het systeem. In dit geval duurt het even voor je bestelling automatisch wordt geannuleerd en je het product opnieuw kan bestellen.
4. Ik heb de orderbevestiging nog niet ontvangen?
Heb je een bestelling geplaatst, dan ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Heb je deze e-mail niet ontvangen en ben je niet zeker of je bestelling wel goed is doorgekomen? Check dan eerst even je spambox, helaas gebeurd het nog wel eens dat onze mailtjes hier in terecht komen.
Zit de bevestiging ook niet in je spambox? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, wij zullen dan meteen nagaan of je bestelling off-piste is gegaan.
5. Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Als je een kortingscode hebt ontvangen, dan kun je hier tijdens het bestellen lekker van profiteren. Je kunt de code bij het afrekenproces invoeren, de korting wordt gelijk berekend.
Werkt de kortingscode niet, controleer dan het volgende:
- Heb je de code al eerder gebruikt? De meeste codes zijn één keer geldig.
- Staat er een spatie of punt achter de code? Verwijder deze.
- De kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.
- Heb je op het vierkante verwerk knopje naast de kortingscode geklikt? Dan wordt de kortingscode pas actief.
Let op; heb je geprobeerd te bestellen maar de betaling is niet gelukt waardoor je opnieuw besteld? De kortingscode is bij de eerste poging al wel opgenomen in ons systeem en werkt geen tweede keer. Neem in dit geval even contact op met onze klantenservice.
Terug naar boven of terug naar de website om verder te winkelen!