Hieronder vind je de veel gestelde vragen die te maken hebben met het bezorgen van onze pakketten. Kan je jouw antwoord hier niet vinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
1. Kan ik mijn pakket ook bij een ophaalpunt ophalen?
2. Bezorgen jullie ook in het buitenland?
3. Hoe geef ik een ander bezorgadres op?
4. Kan ik mijn bestelling volgen met Track&Trace?
5. Welke verzend opties zijn er?
6. Waarom betaal ik verzendkosten?
7. Wat is de verwachte levertijd?
8. Ik was niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?
Heb je je vraag gevonden en wil je verder met winkelen? Klik dan hier om terug naar onze website te gaan.
1. Kan ik mijn pakket ook bij een ophaalpunt ophalen?
Bij bezorging binnen Nederland is dit mogelijk. Tijdens het afrekenen kun je voor een ophaalpunt kiezen. Vul eerst je adresgegevens helemaal in zodat ons systeem weet dat jouw bezorgadres in Nederland is. Nu kun je bij de verzendwijze kiezen voor Post NL en op meer bezorgtijden en ophaalpunten klikken. Hier kun je er voor kiezen jouw pakket op te halen bij een pakket- en briefautomaat of een ophaalpunt. Tijdens het bestellen kijkt ons systeem automatisch welke punt het dichts bij het opgegeven adres is. Wil je toch liever je pakket ophalen bij een ander ophaalpunt? Klik dan op kies een ander ophaal punt. Er opent een nieuw scherm met alle ophaalpunten in de buurt van de door jou opgegeven postcode.
2. Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Voor SkiWebShop is geen land te ver. Je kunt kiezen voor een standaard verzending of Express Delivery. Je ontvangt per e-mail een Track&Trace-code waarmee je het pakket kunt volgen.
De bestelling op je vakantieadres laten bezorgen is ook mogelijk bij SkiWebShop! Wil je op het laatste moment nog een ski-jas bestellen of is je materiaal op wintersport kapot gegaan? Laat je bestelling naar je toe komen.
Klik hier voor meer informatie over verzendkosten en levertijden.
3. Hoe geef ik een ander bezorgadres op?
Tijdens het bestelproces
Tijdens het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Vink het vakje “ik wil mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen” aan. Hierna kun je een ander adres invoeren.
Na afronding van de bestelling
Heb je bestelling al geplaatst en wil je toch je adres nog wijzigen? Dan moet je dit zo snel mogelijk melden bij onze klantenservice. Ons magazijn werkt hard door en als je bestelling al ingepakt is en klaar ligt om verzonden te worden, is het helaas niet meer mogelijk het adres te wijzigen.
Na verzending van je pakket ontvang je een track & trace code. Bij Post NL is het tot een bepaald moment mogelijk te kiezen voor een ander bezorgmoment of een ophaalpunt.
4. Kan ik mijn bestelling volgen met Track&Trace?
Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een Track&Trace-code per e-mail. In deze e-mail staan de instructies voor het volgen van je pakket.
5. Welke verzend opties zijn er?
Tijdens het bestelproces kun je kiezen uit verschillende manieren om je pakket te ontvangen:
- Thuisbezorgen: je pakket wordt bij je thuis afgeleverd.
- Ophaalpunt of pakket- en briefautomaat
- Express delivery: je pakket wordt per express verzonden.
Je ontvangt per e-mail een Track&Trace-code waarmee je het pakket kunt volgen.
6. Waarom betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten zijn slechts een bijdrage aan het gehele verzendproces. Door het berekenen van deze kosten kunnen wij een snelle en correcte levering aanbieden. Daarnaast moet er altijd getekend worden voor onze pakketten en zorgen wij er voor dat de pakketten goed verpakt zijn zodat de artikelen niet beschadigd raken.
Mocht er toch iets niet goed zijn of zijn er vragen over producten dan is onze klantenservice op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar. Wij zijn zowel telefonisch als per email bereikbaar en streven er naar onze emails binnen 1 werkdag te antwoorden.
Wil je weten hoeveel verzendkosten je betaald? Klik dan hier.
7. Wat is de verwachte levertijd?
SkiWebShop werkt samen met verschillende vervoerders. Afhankelijk van de verzendmethode die je gekozen hebt, gelden verschillende bezorg- en ophaaltijden.
Heb je op werkdagen vóór 22:00u besteld (binnen Nederland), dan gaan wij diezelfde dag nog met je bestelling aan de slag. De levertijd is erg afhankelijk van de vervoerder, maar we doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Kijk hier voor meer informatie over de levertijden.
8. Ik was niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?
Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging dan probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te geven. Indien dit is gelukt ontvang je een briefje in de bus waarop staat bij wie jouw pakket is geleverd. Zijn ook de buren niet thuis? Dan wordt het pakket afgegeven bij een pakketpunt. Dit kan je altijd controleren via de Track&Trace code.
Via je Track&Trace code in de e-mail kan je al deze handelingen ook volgen zodat je altijd weer waar jouw pakket is en wanneer je deze kan verwachten.
Terug naar boven of terug naar de website om verder te winkelen!