Hieronder vind je de veel gestelde vragen die te maken hebben met kortingscodes en acties. Kan je jouw antwoord hier niet vinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
1. Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
2. Kan ik twee codes tegelijk invoeren?
3. Ik wil een andere maat/kleur maar de kortingsactie is al afgelopen, wat nu?
4. Mijn kortingscode is niet meer toegepast na mijn retour, waarom niet?
6. Ik zie hetzelfde artikel op een andere website voor een lagere prijs staan.
Heb je je vraag gevonden en wil je verder met winkelen? Klik dan hier om terug naar onze website te gaan.
1. Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Je hebt geprobeerd een bestelling te plaatsen en je kortingscode doet het niet, vervelend! Dit kan verschillende oorzaken hebben:
-Je kortingscode is niet geldig, alleen kortingscodes uitgegeven door SkiWebShop (bijvoorbeeld via de email of gecommuniceerd op onze website) zijn geldig. Kortingscodes die je via andere websites vindt werken helaas niet.
- Je hebt de kortingscode verkeerd ingevoerd, let altijd op spaties en andere leestekens zodat je de juiste code invoert.
- De kortingscode is al gebruikt, sommige kortingscodes zijn maar 1 keer te gebruiken. Als je bijvoorbeeld een bestelling probeert te plaatsen maar weg klikt in het betaal scherm, dan komt de order wel bij ons binnen en is de kortingscode al gebruikt. Neem in dit geval even contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen met een nieuwe code.
- Je voldoet niet aan de voorwaarde. Bij sommige kortingscodes gelden bepaalde voorwaarden, de code is bijvoorbeeld alleen geldig op bepaalde producten of bij een minimaal bestel bedrag. Indien je niet aan deze voorwaarden voldoet werkt de kortingscode niet.
Heb je nog steeds geen idee waarom de kortingscode niet werkt? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we even met je mee kunnen kijken.
2. Kan ik twee codes tegelijk invoeren?
Het is niet mogelijk twee kortingscodes tegelijk te gebruiken. We raden je aan te kiezen voor de kortingscode waarmee je de hoogste korting krijgt.
3. Ik wil een andere maat/kleur maar de kortingsactie is al afgelopen, wat nu?
Het is helaas niet mogelijk om nog gebruik te maken van een korting als deze actie is verlopen. Check tijdens de kortingsactie goed welke maat je nodig hebt zodat je zeker weet dat je het product niet opnieuw hoeft te bestellen als de actie is afgelopen. Onze maattabellen kunnen je hier eventueel bij helpen.
4. Mijn kortingscode is niet meer toegepast na mijn retour, waarom niet?
Bij sommige kortingscodes gelden bepaalde voorwaarden, zoals een minimaal bestel bedrag. Indien je na het retourneren van producten niet meer aan deze voorwaarden voldoet wordt de korting niet meer toegepast op je bestelling.
5. Ik heb de nieuwsbrief korting niet ontvangen nadat ik mij heb aangemeld voor de nieuwsbrief, wat nu?
Nadat je je hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief ontvang je binnen een 10 minuten een email met een kortingscode waarmee je 5 euro korting hebt op een nieuwe bestelling. Deze email komt helaas nog wel eens in spamboxen terecht, kijk hier ook even goed. Heb je hem na een uur nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.
6. Ik zie hetzelfde artikel op een andere website voor een lagere prijs staan.
Wij proberen onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden. Zie je hetzelfde product goedkoper op een andere website staan? Dan kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Hierbij zijn drie vragen belangrijk:
- Is het product precies hetzelfde? Denk hierbij aan maat en kleur.
- Is hetzelfde product op beide websites nog op voorraad?
- Is hetzelfde product op dit moment goedkoper op de andere website?
Kan je alle bovenstaande vragen beantwoorden met ja? Neem dan even contact met ons op!
Terug naar boven of terug naar de website om verder te winkelen!